Naujoji „Vitara“ net didžiausius skeptikus privers nusišypsoti

Visiškai nauja „Suzuki Vitara“ išsiskiria savo drąsia išore, puikiomis komforto sistemomis ir praktiškumu.

„Vitaros“ visų varančiųjų ratų pavaros sistema AllGrip paklūsta vairuotojo norams ir prisitaiko prie kelio sąlygų, o tuo pačiu automatiškai ir nepastebimai nuolat rūpinasi, kad ratai kuo geriau sukibtų su keliu. Kokį stilių – ramų, sportišką ar bekelės – bepasirinktumėte, „Vitara“ visuomet turės reikiamą visų ratų pavarą kiekvienoje situacijoje. Dėl aukštos 19,5 cm prošvaisos ir vairuotojo pasirenkamo važiavimo režimo (Auto, Sport, Snow ir Lock) „Vitara“ yra ypatingos klasės automobilis.

Standartinėje „Vitaros“ įrangoje, be kita ko, yra galiniai rūko žibintai, elektra valdomi išoriniai veidrodžiai. Galima reguliuoti vairo kolonėlės aukštį ir pasvirimo kampą, o ant vairo yra garso sistemos ir telefono valdymo mygtukai.

Garso sistema su radiju, CD ir MP3 grotuvais, „Bluetooth“ technologija ir keturiais garsiakalbiais leis jums visuomet mėgautis savo mėgstama muzika.

Aukštos „Vitaros“ sėdynės palengvina įlipimą ir išlipimą, o taip pat užtikrina puikų matomumą visomis kryptimis. Ergonomiškoje keliais būdais reguliuojamoje vairuotojo sėdynėje su šoninėmis atramomis kiekvienas vairuotojas pasirinks sau tinkamą ir patogią padėtį automobiliui vairuoti.

Naujasis „Vitara S Boosterjet“

Naujasis „Vitara S Boosterjet“ davė „Vitara“ modelių grupei gerą dozę sportiškumo. „S“ modelyje yra pirmasis Suzuki Boosterjet variklis su turbokompresoriumi ir visų varomųjų ratų sistema AllGrip, o automobilio kėbulas ir salonas taip pat yra sportiškesni. „Vitara S“ modelio įranga yra beveik tokia pati kaip ir „Vitara GLX“ modelio.

Naujasis 1,4 l Boosterjet variklis su turbokompresoriumi yra 17 % galingesnis (103 kW/140 AG) už tradicinį 1,6 l benzininį „Vitara“ variklį, pasiekia 41 % didesnį sukimo momentą (220 Nm), kurį vairuotojas gali išnaudoti labai dideliame variklio sūkių diapazone: nuo 1500 iki 4000 sūk./min. Boosterjet variklis su turbokompresoriumi greitai ir galingai reaguoja į akseleratoriaus pedalo paspaudimą, tuo pačiu sunaudodamas nedaug degalų ir mažai teršdamas aplinką. „Vitara S Boosterjet“ modelį galima įsigyti su mechanine ir su automatine pavarų dėže.

Euro NCAP automobilių saugumo bandymuose „Vitara“ gavo aukščiausią 5 žvaigždučių įvertinimą

Naujoji „Vitara“ tapo pirmuoju miesto visureigiu Euro NCAP 2015 m. smūgio bandymuose gavęs aukščiausią 5 žvaigždučių įvertinimą. „Vitara“ puikiai pasirodė visose keturiose kategorijose: suaugusių keleivių saugumo, automobiliuose vežamų vaikų saugumo, pėsčiųjų saugumo ir saugos įrangos. Bandymų vertinimo kriterijams vis griežtėjant, 5 žvaigždučių įvertinimas yra daug vertingesnis nei kada nors anksčiau.

„Suzuki“ – sukurtas Lietuvos keliams

Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune

NAUJOJI VISŲ VARANČIŲJŲ RATŲ SISTEMA ALLGRIP: STABILUS VAŽIAVIMAS BET KOKIU PAVIRŠIUMI

Visų varomųjų ratų pavaros sistema AllGrip leidžia rinktis iš keturių važiavimo režimų (Auto, Sport, Snow ir Lock), kurie skirtingomis kelio ir oro sąlygomis optimizuoja ratų sukibimą su keliu, automobilio važiavimo charakteristikas ir degalų sąnaudas. Visų ratų pavaros technologija AllGrip rūpinasi tuo, kad jėga būtų paskirstoma į reikiamus ratus – automatiškai arba atitinkamai pasirinktam važiavimo režimui.

AUTO

Svarbiausia automatinio režimo funkcija – kuo mažesnės degalų sąnaudos važiuojant įprastomis eismo sąlygomis. Aptikus, kad ratai slysta, sistema pati automatiškai įjungia visus varančiuosius ratus.

SPORT

Sportiniame režime pagerėja važiavimas posūkiuose, nes daugiau jėgos perduodama į galinius ratus. Tuo pačiu metu pagreitėja variklio reakcija į spaudžiamą greičio pedalą, o modeliuose su automatine pavarų dėže palaikomi aukšti variklio sūkiai.

SNOW

Sniego režimas ypač tinkamas važiuoti apsnigtais ir kietos dangos neturinčiais keliais, o taip pat ant kitokio slidaus grunto. Šis režimas suteikia daugiau stabilumo ir pagerina ratų sukibimą su keliu: jėga paskirstoma į visus ratus, priklausomai nuo greičio pedalo padėties ir vairo sukimo.

LOCK

Važiuojant visų varančiųjų ratų sistemos blokavimo režimu, galia paskirstoma vienodai tarp priekinio ir galinio tilto, ir todėl šis režimas gerai tinka sunkiai įveikiamoms vietovėms bei ten, kur daug gamtinių kliūčių. Vos tik automobilis viršija 60 km/val. greitį, sistema automatiškai persijungia į sniego režimą.

SALONAS

Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune

IŠSKIRTINĖ ĮRANGA, KURI PRALENKS JŪSŲ LŪKESČIUS

Su „Suzuki Smart“ garso sistemos 7 colių jutikliniu ekranu visai paprasta klausytis muzikos, žiūrėti vaizdo įrašų ar naudotis „MirrorLinkTM“ ryšio standartą atitinkančiu išmaniuoju telefonu*. Automobiliuose su GLX ir S įrangos lygiu taip pat galima naudotis ir navigacija. Be to, jutikliniame ekrane vairuotojas mato vaizdą iš užpakalinės vaizdo kameros, kuri įeina į standartinę įrangą (išskyrus automobilius su GL įrangos lygiu). Kameros matymo laukas apima ir „akląją“ zoną, kurios nesimato per šoninį veidrodį.

Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune

Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema

Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema aktyviai sąveikauja su avarinio stabdymo sistemos radaru ir stabdžių sistema. Radaro signalu matuojamas atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio, ir „Vitaros“ judėjimas atitinkamai pristabdomas arba pagreitinamas, išlaikant nustatytą atstumą. Kai tik priekyje lėčiau važiuojantis automobilis nusuka iš kelio, „Vitaros“ pastovaus greičio palaikymo sistema automatiškai padidina greitį iki vairuotojo pasirinkto greičio. Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema yra bazinė įranga į visų lygių modeliuose.

Gerai įrengta vairuotojo vieta

Aukštos „Vitaros“ sėdynės palengvina įlipimą ir išlipimą, o taip pat užtikrina puikų matomumą visomis kryptimis. Ergonomiškoje keliais būdais reguliuojamoje vairuotojo sėdynėje su šoninėmis atramomis kiekvienas vairuotojas pasirinks sau tinkamą ir patogią padėtį automobiliui vairuoti.

Garso sistemos, „Bluetooth“ laisvų rankų įrangos ir pastovaus greičio palaikymo sistemų valdymo mygtukai yra ant vairo ir lengvai pasiekiami pirštais, kas maloniai supaprastina automobilio valdymą.

Komforto sistemos ir įrenginiai

„Vitara“ turi tikrai gausią įrangą. Į bazinę įrangą, be kita ko, įeina užpakalinio vaizdo kamera (išskyrus GL modelius), centrinis užraktas su nuotoliniu valdymų, prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema, greičio ribotuvas (išskyrus GL modelius), automatinė klimato kontrolės sistema (išskyrus GL modelius), salono oro filtras ir elektrinis priekinių bei galinių langų valdymas. GLX ir S lygio modeliuose papildomai yra navigacijos sistema, automatiškai įsijungiantys žibintai, lietaus jutiklis ir zomšiniai sėdynių užvalkalai.

Važiuojant automobiliu „Vitara“, jums nereikės nerimauti dėl matomumo. Žalsvo atspalvio langų stiklai užtikrina labai gerą matomumą. Tamsinti galinių langų stiklai suteikia gale sėdintiems keleiviams privatumo (išskyrus GL modelius). Priekiniai dienos šviesos žibintai su LED (išskyrus GL modelius), rūko žibintai priekyje ir gale (išskyrus GL modelius), automatiniu režimu veikiantis langų valytuvai (GLX ir S modeliuose) suteikia važiavimui daugiau saugumo blogomis oro sąlygomis.

BAGAŽINĖ

Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune

Kai užpakalinių sėdynių atlošai yra įprastoje vertikalioje padėtyje, į „Vitaros“ bagažinę telpa 375 litrų. Jei reikia gabenti ilgus daiktus, galima nulenkti vieną dalį užpakalinės sėdynės, padalintos santykiu 60:40. Į bagažinę žemu dugnu lengviau sudėti ir išimti daiktus. Nuleidus abu užpakalinės sėdynės atlošus, bagažinės tūris padidėja iki 1120 litrų.

TECHNOLOGIJA

Naujas 1,4 l Boosterjet benzininis variklis

Naujasis 1,4 l Boosterjet variklis su turbokompresoriumi yra 17 % galingesnis (103 kW/140 AG) už tradicinį 1,6 l benzininį „Vitara“ variklį, pasiekia 41 % didesnį sukimo momentą (220 Nm), kurį vairuotojas gali išnaudoti labai dideliame variklio sūkių diapazone: nuo 1500 iki 4000 sūk./min. Boosterjet variklis su turbokompresoriumi greitai ir galingai reaguoja į akseleratoriaus pedalo paspaudimą, tuo pačiu sunaudodamas nedaug degalų ir mažai teršdamas aplinką.

Efektyvus ir ekonomiškas 1,6 l benzininis variklis

Šis didelį sukimo momentą išvystantis variklis suteikia „Vitarai“ didelę galią visuose sūkių diapazonuose. Su tokiu varikliu lengva ir smagu važiuoti visur – ir greitkeliais, ir miško keliukais. Lengvas variklis ir sumažinta jo vidinė trintis leidžia taupyti degalus ir sumažinti išmetamų teršalų kiekį.

Pavarų dėžės

Modeliuose su benzininiais varikliais penkių laipsnių mechaninė pavarų dėžė montuojama ir su dviejų varančiųjų ratų pavara, ir su keturių varančiųjų ratų pavara (AllGrip). Dviejų varančiųjų ratų pavara labiau tinkama ilgoms kelionėms greitkeliais, nes variklis labai ekonomiškas, o pavaros persijungia sklandžiai ir patogiai.

Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė montuojama modeliuose su visų ratų pavara tiek su dyzeliniu 1,6 l VVT varikliu, tiek su benzininiu Boosterjet 1,4 l varikliu. Nedidelės dyzelinio variklio degalų sąnaudos (vidutiniškai 4 l/100 km) ir mažos CO₂ išlakos (106 g/km) ypač tiks taupumą vertinantiems vairuotojams.

Šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė vairuoti gerokai paprasčiau. Kuriant šios pavarų dėžės pavarų perdavimo skaičių, ypač didelis dėmesys buvo skiriamas pajudėjimui iš vietos ir degalų taupymui.

Važiavimo nuokalne sistema
Stačiose nuokalnėse automobilį valdyti padeda važiavimo nuokalne sistema, kuri, prireikus, automatiškai įjungia stabdžius. Tai leidžia vairuotojui sutelkti visą dėmesį į vairavimą ir į kelią.

Pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema
Kai reikia pradėti važiuoti stačioje įkalnėje, pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema automatiškai kelias sekundes pristabdo ratus, kad automobilis neriedėtų atgal.

Pakaba ir kėbulas

Subalansuota pakaba
Automobilio pakabos sistema kurta specialiai europietiškiems keliams, siekiant geriausio stabilumo, patogumo ir mažiausio triukšmo. Priekyje montuojami MacPherson statramsčiai su spyruoklėmis, gale – torsioninė sija su spyruoklėmis.

Tvirtas ir lengvas kėbulas
Automobilio kėbulo karkasas, pagamintas iš ypač atsparaus plieno, yra tvirtas ir kartu lengvas. Toks automobilis važiuoja stabiliau, sunaudoja mažiau degalų ir yra gerokai saugesnis.

SAUGUMAS

Kalbant apie važiavimo saugumą, galima pasakyti, kad „Vitara“ yra tikrai pažangus automobilis. Tokio lygio saugos įrangą galima rasti tik kur kas brangesniuose visureigiuose.

Euro NCAP automobilių saugumo bandymuose „Vitara“ gavo aukščiausią 5 žvaigždučių įvertinimą

Naujoji „Vitara“ yra pirmasis miesto visureigis, atnaujintuose Euro NCAP 2015 smūgio bandymuose gavęs aukščiausią 5 žvaigždučių apdovanojimą. „Vitara“ puikiai pasirodė visose keturiose kategorijose: suaugusių keleivių saugumo, automobiliuose vežamų vaikų saugumo, pėsčiųjų saugumo ir saugos įrangos. Bandymų vertinimo kriterijams vis griežtėjant, 5 žvaigždučių įvertinimas yra daug vertingesnis nei kada nors anksčiau.

Saugos įranga

Stabdžiai su antiblokavimo sistema ABS ir elektronine stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD) sukuria automobilio masę (keleiviai, bagažas ir kt.) atitinkančią stabdymo jėgą ir stabdant paskirsto ją tolygiai į visus ratus. Elektroninė stabilumo sistema (ESP) automatiškai padeda varikliui išlaikyti automobilio stabilumą, kai yra paslydimo arba apsivertimo grėsmė. Oro slėgio padangose stebėjimo sistema (TPMS) duoda signalą, jei reikia reguliuoti oro slėgį padangose. Esant tinkamam oro slėgiui padangose, taupomi degalai, sutrumpėja automobilio stabdymo kelias, automobilis stabiliau važiuoja.

Rūpintis mažiausiais

Vitara“ bazinės įrangos sąraše taip pat yra ISOFIX laikikliai sėdynių apačioje vaikų saugos kėdutėms tvirtinti, o taip pat kėdutės tvirtinimo juostos laikiklis viršuje (Top Tether). Vaikų kėdutės su viršuje tvirtinama juosta yra saugesnis vaikų vežimo būdas. „Vitara“ užpakalinėse duryse yra specialūs saugos užraktai, neleidžiantys vaikams patiems atsidaryti automobilio durų.

SPALVOS

Įprastos spalvos

Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune

Perlamutrinės ir metalizuotos spalvos

Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune

Vitara S spalvos

Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune Suzuki Vitara- Autofortas motors Suzuki atstovas Kaune