Kruopščiai suformuoti paviršiai, kūgio formos siluetas ir išraiškingos dizaino detalės sukuria elegantišką, paprastą rafinuotumo įspūdį.
Naujųjų „Hyundai“ pakopinių grotelių formą įkvėpė išlydyto tekančio plieno srovė. Erdvinės formos apatinis bamperis pabrėžia plačią, sportinę naujojo „i30“ stovėseną.
Naujojo „i30“ vaizde iš šono dominuoja charakteringa elegantiška nepertraukiama linija, einanti nuo priekinių žibintų iki galinių kombinuotų žibintų.
Stogas baigiasi stilingu, blizgiu juodu aerodinaminiu stogo aptaku, kuriame integruotos centrinės aukšto lygio stabdžių šviesos.
Elegantiški naujieji žibintai naudoja kelis LED projektorius tiek ilgosioms, tiek ir trumposioms šviesoms. LED žibintai yra ir ryškesni, ir labiau taupo energiją nei įprasti žibintai.
Naujausia „Hyundai“ šešiakampių grotelių karta. Jų formą įkvėpė žemyn tekančio išlydyto plieno srautas.
Plačiai atveriamas stiklinis, pakeliamas ir pastumiamas panoraminis stoglangis kuria atviro ir erdvaus salono atmosferą. Pasirenkama „Style“ komplektacijai su „Leather Pack“ paketu.
Stipri galinių kombinuotų žibintų horizontali orientacija suteikia tvirtumo, pločio ir stabilumo jausmą. Taip pat galima pasirinkti LED žibintus, kurie yra ne tik efektyvūs, bet ir labai gražiai atrodo.
Pakelta galinių atšvaitų ir rūko žibintų vieta prisideda prie bendro pločio ir stabilumo įspūdžio.
Naująjį „i30“ galima įsigyti su 15 colių ratlankių gaubtais („Classic“), 16 colių metalizuotos spalvos lengvojo lydinio ratlankiais („Comfort“) ir 17 colių metalizuotos spalvos lengvojo lydinio ratlankiais („Style“).
Engine Red,
Bazinė spalva
Fiery Red,
Bazinė spalva
Micron Grey,
Metalizuota spalva
Moon Rock,
Metalizuota spalva
Olivine Grey,
Metalizuota spalva
Phantom Black,
Perlamutrinė spalva
Platinum Silver,
Metalizuota spalva
Polar White,
Bazinė spalva
Stellar Blue,
Metalizuota spalva
White Sand,
Metalizuota spalva
Neperkrautas prietaisų skydelis ir paprastas salonas dvelkia elegancija, kokybe ir erdvės pojūčiu. Tai daugiau nei tik jausmas. Naujasis „i30“ yra vienas erdviausių savo klasėje. Naujojo „i30“ apkrovą laikančios konstrukcijos buvo surinktos iš itin didelio stiprio plieno. Stiprus ir lengvas kėbulas sumažina triukšmą ir vibraciją „i30“ viduje.
Šios interjero spalvos sukurtos specialiai naujajam „i30“.
Stebėdama ir analizuodama vairo pasukimo kampą, vairo sukimo momentą, padėtį eismo juostoje ir vairavimo laiką, DAA užfiksuoja vairuotojo nuovargį ir pasiunčia jam garso ir vaizdo įspėjimus. Sistemos jautrumas yra reguliuojamas.
Navigacijos platforma apima septynerių metų nemokamą LIVE paslaugų prenumeratą. Informacija pateikiama spalvotame 8 colių jutikliniame ekrane, kuris išsiskiria iš prietaisų skydelio ir yra puikiai matomas tiek vairuotojui, tiek keleiviams.
Visiškai automatinė dviejų zonų klimato kontrolės sistema leidžia atskirai nustatyti temperatūrą vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui. Tiesiog nustatykite norimą temperatūrą, sistema visa kita atliks už jus.
Naujojo „i30“ 8 colių jutiklinis ekranas ir jungčių komplektas leidžia saugiai naudotis išmaniuoju „iPhone“ arba „Android“ telefonu, kol esate kelyje. Yra net per vidurį įmontuotas belaidžio įkrovimo padas patogiai įkrauti išmaniuosius telefonus.
Specialiai sukurta 7-DCT pavarų dėžė suteikia papildomą dinamiškumo akcentą ir optimizuoja degalų naudojimo efektyvumą. Pavarų perjungimas yra labai greitas, sklandus ir malonus. Galima rinktis iš 2 vairavimo režimų: „Normal“ ir „Sport“.
Tarp priekinių sėdynių yra patogus porankis, kuris pagal poreikį gali pasislinkti pirmyn arba atgal. Lankstinis porankis atidengia ir naudingą daiktadėžę.
Nauji varikliai, daugiasvirtė galinė pakaba ir pirmaujantis klasėje struktūros standumas užtikrina neprilygstamą naujojo „i30“ vairavimo malonumą.
Dinamiškam vairavimui naujai sukurtas 1.4 T-GDI variklis, suteikia didelę 140 AG galią ir 242 Nm sukimo momentą prie 1 500 sūk./min. Jis komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine arba 7 laipsnių dvigubos sankabos greičiu dėže.
Maks. galia 140 AG (103 kW)
Maks. sukimo momentas 242,0 Nm
1.0 T-GDI yra sumažintas benzininis variklis su turbokompresoriumi, turintis 120 AG ir 171,1 Nm prie 1 500–4 000 sūk./min. Jis derinamas su 6 laipsnių mechanine greičių dėže.
Maks. galia 120 AG (88 kW)
Maks. sukimo momentas 171,1 Nm
Šis atmosferinis benzininis variklis pasiekia 100 AG ir 134 Nm sukimo momentą prie 3 500 sūk./min. Jis komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine greičių dėže.
Maks. galia 100 AG (73,3 kW)
Maks. sukimo momentas 134 Nm
Šis dyzelinis variklis su turbokompresoriumi išvysto įspūdingą sukimo momentą ir yra trijų skirtingų versijų. Vidutinės klasės variklis pasiekia 110 AG, o taupantiems vairuotojams skirta 95 AG versija. Varikliai komplektuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Galingiausias variklis turi 136 AG ir komplektuojamas tik su 7 laipsnių dviejų sankabų pavarų dėže.
Maks. galia 136 AG (100 kW)
Maks. sukimo momentas 280 Nm (mechaninė) 300 Nm (DCT)
Naujasis „i30 5d“ pagamintas pagal aukštos kokybės standartus. „Hyundai“ suteikia „i30“ asortimento gaminiams geriausią garantiją rinkoje – 5 metai be ridos apribojimo!
Išlaikydamas elegantišką ramybę salone, naujasis „i30“ siūlo nuostabias vairuotojo pagalbos sistemas, dėl kurių nebelieka streso kelionėje. 8 colių slankusis jutiklinis ekranas rodo daugiau nei tik kelią. Navigacinės sistemos LIVE paslaugos pat teikia informaciją apie eismą, greičio matuoklius ir orą lankytinose vietose.
Pastatyti automobilį ribotoje erdvėje gali būti problema, ypač prasto matomumo sąlygomis. Jutikliai priekiniame ir galiniame bamperyje aptinka bet kokią kliūtį, kurios negalite pamatyti, ir praneša, kada sustoti, kad nesusidurtumėte.
Elektrinio stovėjimo stabdžio mygtukas užima daug mažiau vietos negu įprasta stabdžių svirtis. Stovėjimo stabdį įjungti dabar daug paprasčiau – tereikia paspausti mygtuką.
Naudodama priekinę kamerą ir navigacijos sistemos informaciją, SLIF aptinka greičio ribojimo kelio ženklus ir parodo greičio ribojimus realiuoju laiku. Informacija rodoma tiek navigacijos sistemos ekrane, tiek ir priežiūros skydelyje.
Turėdamas daug standartinių saugos funkcijų naujasis „i30“ savo keleiviams užtikrina ramią kelionę.
Priekyje įtaisytos radarų ir kamerų sistemos stebi eismą priešakyje aptikdamos priešais važiuojančias transporto priemones bei kelią pereinančius pėsčiuosius. FCA sistema automatiškai įjungia avarinio stabdymo funkciją, kuri padeda išvengti galimo smarkaus susidūrimo arba sušvelnina jo pasekmes. Standartinė FCA sistema aptinka priešais važiuojančias transporto priemones priekine kamera, o „Style“ modelyje veikia ir radaras, kuris aptinka pėsčiuosius.
Palaiko nustatytą atstumą iki priešais važiuojančios transporto priemonės automatiškai sumažindama arba padidindama greitį pagal iš anksto numatytą greičio apribojimą. Važinėjant mieste, kur daug šviesoforų ir eismo spūsčių, SCC sistema su „Stop & Go“ funkcija palaiko iš anksto nustatytą atstumą po to, kai automobilis sustoja: sistema automatiškai vėl užveda variklį, kai priekyje esantys automobiliai pradeda judėti.
Tik „Style“ modelyje su dvigubos sankabos transmisija.
Ši standartinė „i30 Hatchback“ įranga padeda užtikrinti saugą neleisdama netyčia išvažiuoti iš savo eismo juostos dėl išsiblaškymo. Prieš pasukdama vairą, kad automobilis vėl atsidurtų saugioje padėtyje, LKA-L/R sistema įspėja vairuotoją garso ir vaizdo signalais.
Kai galiniame bamperyje įtaisyti jutikliai aptinka transporto priemonę, įvažiavusią į akląją zoną, atitinkamame šoniniame veidrodėlyje užsidega įspėjamoji lemputė. Jei sistemai aklojoje zonoje aptikus transporto priemonę įjungiamas posūkio žibintas, iš karto pasigirsta įspėjamasis garsinis signalas.
Pasirinktinai „Comfort“ ir „Style“ modeliuose.
FCW sistema naudoja priekinę kamerą priekinio susidūrimo pavojui aptikti ir įspėti apie tai vairuotoją. Aptikusi pavojų ji įjungia avarinio stabdymo funkciją, kuri padeda išvengti susidūrimo arba sušvelnina jo pasekmes.